Aplikace pro generování a podepisování HR dokumentů

S aplikací Legal Systems automatizujete HR dokumentaci od nástupu zaměstnance po výstup. Podepisujte bez papíru a jednoduše digitalizujte všechny právní procesy na HR.

Mám zájem o demo
Legal Systems App Screen

Kdo nás doporučuje

Generujte automaticky vlastní smlouvy

Nahraďte své vzory ve Wordu automatickými formuláři. Sestavujte dokumenty jako vstupní dotazník, pracovní smlouvu, dodatky hromadně, na pár kliknutí a bez chyb.

  • zvýšení rychlosti a odstranění chyb
  • hromadné generování – dodatky smluv a mzdové výměry
  • hlídání lhůt – upozornění na konec zkušební doby a další termíny
  • všechna data ze smluv elektronicky
  • smlouvy zabezpečené v digitálním archivu

Uzavírejte smlouvy elektronicky

Pracovní smlouvy, mzdové výměry, dodatky, účasti na školení, BOZP a další dokumenty nyní můžete podepisovat elektronicky a hromadně se všemi zaměstnanci.

  • zaručený e-podpis v souladu s legislativou
  • podepisování na dálku s ověřením identity
  • hromadný podpis – posílejte dokumenty k podpisu všem zaměstnancům
  • časová razítka, certifikáty i archiv

Dostupné pro firmy všech velikostí

Nízké vstupní a provozní náklady

Cena měsíční licence od 360 Kč v závislosti na počtu automatizovaných dokumentů. Bez omezení uživatelů.

Mám zájem o demo

Hlavní výhody a funkce

✓ Hromadné podpisy dokumentů

Posílejte hromadně dokumenty k podpisu na všechny zaměstnance.

✓ Integrace na HR systémy

Více než 100 integrací na největší HR a ERP systémy. Microsoft, Helios, BambooHR a další.

✓ Digitální archiv

Aktualizace časových razítek pro prodloužení platnosti, auditní stopa ke každému podepsanému dokumentu.

✓ Hlídání termínů ze smluv

Upozornění na konec zkušební doby, narozeniny zaměstnance a další termíny ze smluv.

✓ Zabezpečení a GDPR

Úložiště v souladu s GDPR, robustní správa přístupů a oprávnění ke smlouvám.

✓ Karta zaměstnance

Automatický přehled zaměstnanců z dat ze smluv, možnost synchronizace s dalšími systémy.

✓ Schvalování

Schvalování dokumentů jako součást podepisovacího workflow.

✓ Bez programování

Rychlá a jednoduchá implementace bez nutnosti zapojit vlastní IT kapacity.

Mgr. Karel Hanuš CEO

Kontaktujte nás a vyřešte své smlouvy jednou provždy

Naši spokojení klienti

Pomáháme firmám s chytrou digitalizací a archivací smluv nejen v oblasti realit. Přenechejte i vy starosti s právem na nás a věnujte se naplno tomu, v čem vynikáte.

    Díky Legal Systems si naši klienti vytváří stovky smluv každý měsíc. Spolehlivě a bez chyb.

    Hendrik Meyer, CEO Bezrealitky

    Dokumenty si u nás chystají makléři sami. Smlouvy lze díky napojení na katastr jednoduše vytvořit a s klientem na místě podepsat. Mám tak jistotu, že se nedělají chyby a makléře nezpomalují formality.

    Dominik Ženatý, ředitel DOMA realitní makléři

    Obchodníci u nás připravují smlouvy každý den. Legal Systems všem zjednodušilo práci a dalo nám kontrolu nad všemi dokumenty.

    Tomáš Čmelík, COO Travelking

    Díky Legal Systems se mohou naši makléři více soustředit na klienty a jejich potřeby. Zároveň máme jistotu, že smlouvy jsou bez chyb a AML v souladu se zákonem.

    Tomáš Jelínek, CEO Century 21

    Vybrali jsme Legal Systems jako nejlepší řešení pro naše nakladatelství. Licenční smlouvy si děláme sami na počkání a bez chyb.

    Vít Šebor, ředitel Jan Melvil Publishing

    Máme tisíce zákazníků po celé České republice. Zajištění podpisů smluv klasickým způsobem a jejich následná archivace byla náročná disciplína. Přechodem na řešení od Legal Systems se naše práce v tomto směru výrazně zjednodušila a zefektivnila.

    Tomáš Israel, obchodní ředitel FONTANA WATERCOOLERS s.r.o.

    Spolupráce s firmou Legal Systems nám přinesla plně automatizovanou pracovněprávní agendu včetně napojení na náš administrativní systém. To vše s ohledem na maximální zabezpečení citlivých dat.

    Markéta Kratěnová, vedoucí odboru personálního a právního Ústavní soud

    V realitách jsou kladeny stále větší nároky na zprostředkovatele ze strany klientů i kontrolních orgánů. Elektronické podpisy od Legal Systems nám dávají výhodu rychlosti, možnosti kontrol dle AML a dokonalý přehled.

    Ondřej Mašín, výkonný ředitel BIDLI reality

    Jednoduše jsme automatizovali naše účetní smlouvy. Nemusí je teď chystat právník a já mám jistotu, že jsou vždy dle standardů naší firmy.

    Martin Jaspar, ředitel společnosti Jaspar s.r.o.

    Podklady k převodům nemovitostí a dalšímu vydraženému majetku u nás chystají přímo dražebníci. S pomocí Legal Systems a jejich napojení na katastr a insolvenční rejstřík generujeme dokumenty rychle a minimalizujeme chybovost.

    Jaroslav Hradil, statutární ředitel PROKONZULTA, a.s.

    Uzavíráme smlouvy s novými zákazníky na dálku elektronicky. Legal Systems nám tak pomohli zjednodušit proces pro nové zákazníky, a zároveň zautomatizovat proces uvnitř firmy.

    Stanislav Kutáček, předseda představenstva Autonapůl

    Legal Systems nám v mnohém usnadnil práci. Tvorba smluv nám zabere jen pár minut, není třeba je kontrolovat a navíc máme záruku, že jsou právně v pořádku.

    Petr Němeček, jednatel firmy ADRIA GOLD, s.r.o.