Řešení pro obchodní týmy

Zvyšte efektivitu a získejte více zakázek

Legal Systems je komplexní řešení pro obchodní týmy, které chtějí zvýšit svou efektivitu.  Naše platforma automatizuje rutinní úkoly, zrychluje zpracování nabídek a minimalizuje chyby.

Aplikace Legal Systems

Benefity, které oceníte

Rozumíme tomu, co je pro vaše podnikání důležité. Vyvinuli jsme proto platformu, která vám pomůže zefektivnit každodenní práci

Rychle uzavřené zakázky

Díky rychlému zpracování je vyšší pravděpodobnost úspěšného uzavření obchodu. Veškeré dokumenty s námi můžete posílat prakticky obratem.

Vyšší kvalita nabídek

Vytvoříte konzistentní a profesionální dokumenty během pár minut. Máte jistotu, že vše bude perfektní a bez chyb.

Rychle rostoucí příjmy

Díky digitalizaci naši klienti zvýšili své příjmy z uzavřených zakázek o více než 25 %. Netráví tolik času administrativou, a tak mají více času na obchodování.

Úspěšné příběhy našich klientů

S námi automatizují své smlouvy a procesy desítky obchodních týmů. Přinášíme vám některé z jejich příběhů. Další úspěšný příběh může být ten váš

Přečíst všechny případové studie
David Filippov, obchodní ředitel Skip Pay

David Filippov je obchodním ředitelem ve fintechu Skip Pay, součásti skupiny ČSOB, kde odpovídá za obchodní výsledky a posilování partnerství s klíčovými hráči české e-commerce. Vzhledem k jeho zájmu o nové technologie a zvyšování efektivity týmu rozšířil spolupráci s Legal Systems, díky čemuž jeho obchodníci nyní mohou uzavírat smlouvy s klienty plně digitálně a během několika kliknutí

David Filippov

„Díky Legal Systems jsme v Skip Pay dokázali zautomatizovat a zefektivnit celý proces uzavírání smluv s partnery. Nyní máme jistotu, že všechny AML kontroly jsou provedeny správně a včas, což nám šetří čas i prostředky. Navíc jsme získali plnou kontrolu nad celým procesem, což je pro nás jako fintech společnost klíčové.“

Přečíst příběh
Rychle a efektivně

Proč do toho jít s námi?

Aplikace na autoamtizaci dokumentů pro obchodní týmy

Zrychlíte přípravu dokumentů až o 80 %. Od přípravy nabídky po dokončení celé zakázky.

S klienty můžete vše řešit v reálném čase online a nemusíte čekat na fyzické setkání.

Změny nejsou problém. Cokoliv v dokumentů můžete snadno opravit.

Získáte lepší přehled o stavu dokumentů a můžete tak na potřeby svých klientů odpovídat v rekordním čase.

Samozřejmostí je možnost zpracování digitálního AML prohlášení a elektronických podpisů.

Aplikace na automatizaci pro obchodní týmy

Jak Legal Systems funguje?

Z vašich dokumentů připravíme digitální šablony. Vše tak vyřídíte snadno, ať jste kdekoliv. Třeba rovnou na schůzce s klientem. Samozřejmostí je možnost integrace s externími CRM systémy a automatické doplňování dat z vaší obchodní databáze. Jednodušší už to zkrátka být nemůže

Hledáte něco jiného? Zanechte nám na sebe kontakt.

Veronika Součková
Zavoláme vám do 24 hodin (mezi 9:00-17:00) a vše vyřešíme s vámi.
Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme v
následujících 6 měsících kontaktovat s obchodními nabídkami.
Více o ochraně soukromí.
Vaše údaje jsme úspěšně obdrželi. Náš tým se Vám ozve co nejdříve, obvykle do 72 hodin.
Jejda, něco se pokazilo

Přidejte se k našim spokojeným klientům.
Získejte demo verzi a přesvědčte se sami

Vyzkoušet zdarma