Řešení pro účetní firmy

Maximalizujte efektivitu vaší kanceláře

Legal Systems je komplexní řešení pro účetní firmy, které chtějí automatizovat rutinní úkoly a zrychlit zpracování dokumentů. Naše platforma minimalizuje chyby, umožňuje elektronické podpisy a ověření identity klientů.

Benefity, které oceníte

Rozumíme specifickým potřebám účetních profesí. Naše platforma vám pomůže zefektivnit každodenní práci a poskytovat klientům lepší služby

Rychlejší zpracování dokumentů

Díky automatizaci rutinních úkolů ušetříte až 80 %  času při přípravě smluv a dalších účetních dokumentů.

Minimalizace chyb

Naše inteligentní šablony zajistí přesnost a konzistentnost všech dokumentů. Snížíte tak riziko finančních a právních komplikací.

Bezpečné elektronické podpisy

Umožněte svým klientům podepisovat dokumenty elektronicky, kdekoli a kdykoli. Ušetříte čas sobě i jim.

Úspěšné příběhy našich klientů

Desítky účetních firem již využívají naše řešení pro automatizaci procesů. Přečtěte si některé z jejich příběhů. Další úspěšný příběh může být ten váš

Přečíst všechny případové studie
Petr Neškrábal, jednatel a společník Accace

Petr Neškrábal jako partner vede daňové a právní poradenství v Accace, mezinárodní poradenské a BPO firmě. Součástí jeho zodpovědnosti je také zajištění souladu s legislativou, včetně oblasti AML. Toto vedlo ke spolupráci s Legal Systems pro efektivní implementaci compliance procesů.

„Díky implementaci AML modulu od Legal Systems jsme v Accace dokázali plně digitalizovat a zefektivnit celý proces AML identifikace klientů. Nyní máme jistotu, že všechny kontroly jsou provedeny správně a včas, což nám šetří čas, zdroje a zároveň posiluje naši pozici spolehlivého partnera pro naše klienty.“

Přečíst příběh
Rychle a efektivně

Proč do toho jít s námi?

Zkrátíte čas na přípravu účetních dokumentů až o 80 %.

Můžete pracovat odkudkoli a kdykoliv, všechny dokumenty máte vždy po ruce.

Můžete pracovat odkudkoli a kdykoliv, všechny dokumenty máte vždy po ruce.

Získáte lepší přehled o stavu zakázek a můžete efektivněji komunikovat s klienty.

Získáte lepší přehled o stavu zakázek a můžete efektivněji komunikovat s klienty.

Jak Legal Systems funguje?

Z vašich stávajících dokumentů vytvoříme inteligentní digitální šablony. Ty pak můžete snadno vyplňovat a upravovat podle potřeb konkrétního případu. Samozřejmostí je integrace externími systémy a možnost automatického doplňování dat z vašich databází

Hledáte něco jiného? Zanechte nám na sebe kontakt.

Veronika Součková
Zavoláme vám do 24 hodin (mezi 9:00-17:00) a vše vyřešíme s vámi.
Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme v
následujících 6 měsících kontaktovat s obchodními nabídkami.
Více o ochraně soukromí.
Vaše údaje jsme úspěšně obdrželi. Náš tým se Vám ozve co nejdříve, obvykle do 72 hodin.
Jejda, něco se pokazilo

Přidejte se k našim spokojeným klientům.
Získejte demo verzi a přesvědčte se sami

Vyzkoušet zdarma