Case studies
Zajímá vás, jak pomáháme s digitalizací našim klientům? Připravili jsme pro vás reálné příběhy jejich úspěchu
Zajímá vás, jak pomáháme s digitalizací našim klientům? Připravili jsme pro vás reálné příběhy jejich úspěchu
Výstupní formát generovaných dokumentů v DOCX a PDF. Možnost nastavit oprávnění k formátům pro různé uživatele.
Grafika generovaného dokumentu může být libovolně přizpůsobena grafice podkladů. Možné mít vlastní styly, formátování, barvy, prvky, loga a další úpravy. Vzhled dokumentu se dynamicky přizpůsobuje obsahu.
Načítání dat z veřejných rejstříků přímo do interaktivních formulářů a smluv, kompletní zpracování dat v aplikaci a párování s kontakty. Zahrnuje všechna dostupná data, např. zástavní práva a omezení v katastru nemovitostí, rozsah oprávnění jednat za společnost v obchodním rejstříku a další.
Vlastní databáze osob v aplikaci. Kontakty se našeptávají do generovaných dokumentů či do workflow podpisů a opačně při vytváření dokumentu lze osoby ukládat do databáze kontaktů.
Přehledná struktura automatických vzorů ve více úrovních.
Hromadné vytváření uživatelů a nastavování a přiřazování rolí. Každá role může mít specifický set oprávnění, jako přístup k dokumentu, oprávnění generovat dokumenty, oprávnění správy uživatelů a další.
Vstup do aplikace proti heslu a ověření v autentizační aplikaci (např. Microsoft Authenticator). Může být nastaveno povinně pro všechny uživatele v organizaci.
Přehled všech vytvořených a podepsaných dokumentů s možností vyhledávat a filtrovat dle základních parametrů.
Možnost nahrávat data do smluv z dalších aplikací (např. HR systémy či CRM).
Provoz systému v cloudu bez individuálních úprav.
Full text vyhledávání napříč celým systémem.
Obsahuje základní statistiky o používání systému anebo uživatelského účtu podle oprávnění uživatele.
Vytvářejte databázi smluvních ujednání pro vaši dokumentaci, umožní vám centrálně upravovat a aktualizovat články a odstavce ve všech dokumentech, a generovat vlastní dokumenty přímo z této databáze.
Logování uživatelských aktivit, logování času stráveného uživateli v aplikaci a logování změn v dokumentech.
Možnost filtrovat dokumenty na základě vlastních parametrů obsažených ve smlouvách. Např. dle výše mzdy v pracovních smlouvách anebo dle termínů splatnost v obchodních smlouvách apod.
Přihlášení do Legal Systems prostřednictvím účtu Microsoft. Umožňuje uživateli přihlásit se jednou a přistupovat ke službám bez opětovného zadávání ověřovacích faktorů.
Zobrazujte na dashboard libovolná data ze systému pro vybrané uživatele.
Uživatelům mohou být přiřazena vlastní pole, se kterými je možné dále pracovat v rámci generování dokumentů a nastavování oprávnění.
Dodatečné výstupní formáty generovných dokumentů. Možnost automaticky sestavit tabulku či prezentaci.
Upozorňování na blížící se lhůty v generovaných dokumentech automaticky na e-mail. Termín upozornění lze nastavit s předstihem dle potřeby.
Vytváření složitějších struktury uživatelů dle potřeby organizace klienta. Umožňuje vytvářet a spravovat přístupy komplexně pro jednotlivá oddělení či pobočky v rámci jednoho klientského účtu.
Automatické smlouvy na Vašem webu či ve Vaší aplikaci. Generujte Vy anebo Vaši klienti dokumenty z jakéhokoliv místa. Data shromážděná z externího formuláře je možné dále zpracovávat v aplikací. Lze kombinovat s e-podpisy či KYC. Vhodné pro individuální sestavení onboardigového procesu.
Oboustranná synchronizace kontaktů uložených v aplikaci s dalšími službami (např. protokol Exchange od Microsoft).
Upozorňování na blížící se lhůty v generovaných dokumentech automaticky na e-mail. Termín upozornění lze nastavit s předstihem dle potřeby.
Automatické agregování dokumentů a souvisejících dat do složek s přehledným dashboardem.
Elektronické schvalování vytvořených na dálku je plně integrováno do workflow vytváření a podepisování smluv. Možnost nastavit povinné schvalovatele.
Stažení dat ze systému ve formátech CSV, XML nebo XLSX.
Zahrnuje strojové vytěžení dokladu, kontrolu biometriky tváře, mikroplatby. Rozlišuje více než 13 000 typů dokladů z celého světa.
Online formulář pro vyplnění klientem a výstupní protokol. Zahrnuje dotazy pro identifikaci a kontrolu a e-podpis. Možnost vyplnit na dálku i osobně.
Dotazník s rizikovými faktory a automatické doporučení rizikovosti na základě provedených kontrol a vyplněných údajů.
Prověření v národních i nadnárodních seznamech politicky exponovaných osob a na mezinárodních sankčních seznamech.
Prověření osoby v centrální evidenci exekucí ČR.
Všechny možnosti ověření identity a podpisu prostřednictvím Bankovní identity.
Stahování dat z LV prostřednictvím vlastního WSDP účtu.