Všechno, co potřebujete. V jedné platformě
Nabízíme flexibilní, integrovanou a skutečně komplexní platformu pro správu smluv, kterou mohou využívat všechny týmy - od HR po obchodní týmy
S námi nachystáte své smlouvy rychle,
jednoduše a bez rizika.
Příprava smluv může být složitá, neefektivní a nákladná.
Vyvinuli jsme proto jedinečnou platformu, která umožňuje firmám digitalizovat své podnikání. Na míru vytváříme interaktivní digitální vzory smluv, se kterými je práce jednoduchá a intuitivní. Zbavíte se zbytečného opisování dat do dokumentů a ušetříte cenný čas.
Vytvářejte své smlouvy s lehkostí, aniž byste museli o pomoc žádat interního právníka.
Každému klientovi se věnujeme individuálně, což zaručuje, že všechny naše služby přizpůsobíme přesně vašim potřebám.
Samozřejmostí je integrace s vašimi stávajícími systémy pro párování dat, což ještě více usnadní přípravu dokumentů.
Nastavíme také potřebné scénáře, aby byla práce s dokumenty ve vašem týmu co nejjednodušší.
Součástí naší služby je také možnost ověřování totožnosti vašich partnerů a elektronické podepisování dokumentů.
Vše zvládnete pohodlně, během několika minut, ať už z kanceláře, nebo z domova.
Smlouvy s námi připravíte od začátku do konce. Pojďme se podívat,
jak snadné to může být.
Nabízíme flexibilní, integrovanou a skutečně komplexní platformu pro správu smluv, kterou mohou využívat všechny týmy - od HR po obchodní týmy
Dokumenty můžete vytvořit kdekoli a kdykoli. Připravené digitální formuláře vám umožní snadné propojení s CRM daty či jinými systémy podle vašich potřeb. Díky automatizaci snížíte čas přípravy až o 90 % a během několika minut připravíte kvalitní smlouvy bez chyb.
S naší platformou snadno elektronicky podepíšete také další dokumenty, pro které nemáte připravené interaktivní digitální formuláře. Můžete jednoduše nahrávat PDF nebo Word soubory, které potřebujete online podepsat.
Připravíme chytré workflow na míru vašim potřebám. Tato funkce je ideální například pro HR týmy, kde je nutné dodržet předepsaný náborový proces. Dokumenty tak můžete schválit a podepsat ve správném pořadí spolu se všemi kolegy a zaměstnanci.
Nabízíme plně integrovaný elektronický podpis, který je zabezpečený certifikátem a časovým razítkem. Samozřejmostí je možnost identifikace a ověřování osob, stejně jako bezpečná auditní stopa zaznamenaná v jednom systému.
Samozřejmostí jsou uživatelské dashboardy, které umožňují snadné reportování dat. Během chvíle zjistíte, v jakém stavu jsou vaše dokumenty. Termíny hlídáme za vás a pravidelně vás upozorníme, když bude potřeba obnovit vybrané dokumenty. Všechny smlouvy máte navíc uložené přehledně na jednom místě.
Na spokojenosti našich klientů nám záleží. Pravidelně proto sbíráme zpětnou vazbu na naši platformu a neustále ji zlepšujeme. Každý měsíc tak můžete vyzkoušet řadu novinek a vylepšení.
Automatizaci smluv opravdu rozumíme. Na našem blogu proto pravidelně najdete novinky z této oblasti i zkušenosti našich klientů.